Witam
poszukuję tłumacza na targi w Paryżu w terminie 18-20 wrzesień 2013, mile widziany też angielski. Proszę o kontakt mailowy
Witam
poszukuję tłumacza na targi w Paryżu w terminie 18-20 wrzesień 2013, mile widziany też angielski. Proszę o kontakt mailowy
Dzień dobry,
Jestem studentką w Paryżu na Wydziale Tłumaczeń polsko-francuskich, jestem zainteresowana pańską ofertą pracy.
Proszę o kontakt namyslowska.natalia[at]neuf.fr
Z poważaniem
Natalia Namysłowska
Witam,
Obecnie studiuję filologię romańską z językiem angielskim na uniwersytecie francuskim na południu kraju. Posiadam certyfikat potwierdzający zaawansowaną znajomość języka francuskiego ( DALF C1 ). Zważywszy na to, że spędziłam pół roku w Londynie, poziom języka angielskiego to również C1. W razie zainteresowania bardzo proszę o kontakt mailowy ( aneta.orlinska[at]hotmail.fr )
Pozdrawiam,
Aneta Orlińska
Ostatnio edytowane przez Aneta Orlińska ; 06 czerwca 2013 o 18:45
Witam i zgłaszam chęć współpracy. Jestem romanistką, francuski biegły + dobry angielski, mam doświadczenie. Poproszę o więcej informacji o tematyce targów i proponowanych warunkach współpracy, ze swojej strony gwarantuję elastyczność. Bardzo proszę o kontakt, w przypadku zainteresowania moją propozycją.
Pozdrawiam
Anna Bis
tel: 506 736 836
Witam,
jestem tłumaczką języka angielskiego oraz francuskiego z wieloletnim doświadczeniem zawodowym (również jeśli chodzi o targi). Zaczynałam na targach poznańskich, w Paryżu - tłumaczyłam do tej pory na targach Książki Kulinarnej, Fashion Week, a także kilku innych z branży technicznej w Palais de Congres. Ukończyłam studia filologiczne w Polsce oraz 4 różne strudia podyplomowe z dziedziny tłumaczeń, w tym krakowską szkołę UNESCO. W Paryżu na codzień pracuję jako tłumacz na budowie, ale także samodzielnie w ramach umowy zleceń. Proszę o kontak na mój prywatny adres mailowy - dostarczę kopie referencji oraz pełne dossier zawodowych osiągnięć. (izafero.translations[at]gmail.com)
Dzień dobry,